dinsdag 4 juli 2017

Mijn tussendoor haakproject.....

Mijn moeder zit op haar plekje, dank voor alle lieve berichtjes.
Dochterlief en haar vriend hebben afgelopen vrijdag de sleutel van hun huis gekregen.
Dus we hupsen van het ene naar het andere verhuisproject.
Bij hun moet veel geschuurd en geverfd worden.
Ondertussen werken we ook nog en doen een heel klein beetje huishouden....
Ik sleep mijn haaktas overal mee naar toe.
(Niet naar mijn werk hoor, dat zou een beetje gekkig zijn. ;-))

Want tijdens het autoritje naar dochterlief en weer terug
kun je precies 1 vierkantje haken! (Als je niet zelf rijd natuurlijk! ;-))
Ook zo s'avonds word er heel wat afgehaakt.
En zo is er al een mooie stapel ontstaan;

Vorige week heb ik ze eens op de tafel gelegd.
Ik ben blij maar er ontbreekt nog een kleur...
Het is niet blauw genoeg! ;-))

Ik wilde er graag een fellere kleur bij.....
Dus op mijn fietsje naar de wolwinkel.....

Tadaaaah, ik kocht een prachtige petrolkleur.
Dus tussendoor haak ik vrolijk verder als ik tijd heb....

27 opmerkingen:

  1. Oh, wat knap, die symfonie in blauw!!! Echt schitterend!!!!!
    Ook een leuke mand waarin je je materiaal stopt trouwens :-)
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk en die toegevoegde kleur maakt het niet alleen blauwer maar ook levendiger

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuk en die toegevoegde kleur maakt het niet alleen blauwer maar ook levendiger

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk je haakwerk...maar je tas !!!.....zo leukkie !!...liefs Ria x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg leuk en die toegevoegde kleur maakt het niet alleen blauwer maar ook levendiger

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohhh wat een werk, maar wel heel mooi, prachtige kleuren, echt weer jouw kleuren.
    Fijn dat hier nu ruimte voor is, ik ben benieuwd naar het resultaat
    Liefs Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel erg leuk en die toegevoegde kleur maakt het niet alleen blauwer maar ook levendiger

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, prachtig!!! en succes met alles, xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. O, dat wordt een heel mooi geheel! Succes met alle drukte!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat wordt een mooie! Fijn dat je moeder op haar nieuwe plekje zit en succes bij het klussen. Altijd fijn een paar extra handen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Pittige tijden voor jullie!
    Ik hoop dat jullie moeder snel kan aarden op haar nieuwe plekje.
    Dochter op zichzelf, ja dan help je graag een handje, fijn dat je ook nog de tijd neemt om te haken,
    even ontspannen :) Volgens mij gaat je deken prachtig worden, ik vind de 'vierkantjes' nu al prachtig.
    Succes met alles, groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. suc6 met klussen hoevaak nog heen en weer voor het aantal bereikt is?
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je hebt ook een erg leuk tasje voor je haakwerk.
    Flinke stapel mooie vierkantjes.
    Succes met het kluswerk.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Superblauw en superleuk!!! Leuk mandje ook!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ohhh wat zijn ze mooi!! Jouw african flowers....ik wil ze ook maken nu *U* Maar ik doe het lekker nog niet.
    Wat fijn dat je moeder nu op haar plekje zit, geruststellend denk ik ook voor jullie!
    Nou succes met je flowers en ik hoop dat je binnenkort nog meer laat zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. oh wat herkenbaar ik ben ook aan de klus bij dochterlief maar wel heel leuk en tussendoor doe ik ff niks

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig, en heel mooi met de petrolkleur erbij! Fijn dat je moeder op haar plekje zit!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik geniet steeds van je kleuren en vaste stijl. Ik wou dat ik dat ook had. Fijn dat je moeder op haar plekje zit, ik hoop dat zij het naar haar zin krijgt! Soms heb je van die drukkere periodes, dan wordt je een beetje geleefd

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een hoop werk heb jij al klaar! Heel mooi...helemaal Pippa's! En al flink de draadjes ingestopt ook. Schitterende haaktas heb je trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Sheeel erg mooi gaat dit worden ,heel erg mooi blauw ,i love it

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtige kleurencombinatie, daar gaat mijn blauwe hartje sneller van kloppen.. En wat gaat het worden? Groetjes Sandra

    Ps jullie ook succes met klussen.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wauw! Mooie kleurtjes zeg! Mooi gedaan.
    Ik heb te weinig tijd om te haken... al gaat het de laatste twee weken beter!

    BeantwoordenVerwijderen