dinsdag 28 juni 2016

Pippa's-Loppis is open!

Daar gaan we dan Pippa's-Loppis is los!
Ik had er nog wel veel meer dingen op kunnen zetten maar eerst maar eens kijken
hoe dit gaat. De spelregels;
*Alles heeft een vaste prijs.
*Wie me het eerst mailt krijgt het product en ik zal dan bij de foto zetten dat het verkocht is.
Mijn emailadres is pippas-hus@hotmail.com
*De verzendkosten binnen Nederland zijn 6,95 als je meer producten koopt kunnen 
ze gezamenlijk in 1 zending tot 10 kilo.
*De verzendkosten naar België zijn 9 euro tot 2 kilo en 19,50 van 2 tot 5 kilo.  
Best duur dus. (Ik hoor net dat je via KIALA voor 7,50 een pakketje naar België kunt sturen! :-)) 
*Sommige dingen kunnen via de brievenbus dat is goedkoper maar dan moet ik het even wegen.
Daar gaan we dan! Ik probeer zo snel mogelijk op jullie mails te reageren maar
ben natuurlijk ook nog aan het werk! ;-))

Een Franse soepterrine, aan de linkerkant mist een klein stukje daarom 5 euro;

4 gelijke en 1 afwijkende zilveren kandelaar. 5 euro voor allemaal;

Frans oud schilderijtje met glas ervoor, 3 euro VERKOCHT!

Franse taartschaal 5 euro;

2 Franse champagnekoelers, 6 euro voor 2. 
Maar apart mag ook;

Likeursetje 4 euro;

Groot met de hand beschilderd dienblad.
In de naad laat het verf iets los als je hem wilt gebruiken 
moet je hem even aflakken, 5 euro;

Retro slaapzak, nog helemaal goed en fris gewassen! 10 euro VERKOCHT!

Een setje minikandelaartjes, 3,50; VERKOCHT!

(Tja hoe noem je dit? ;-))
Plankje met haakjes 40 cm breed, 3,50;

11 bordjes in 1 koop 2 euro VERKOCHT!

Franse spiegel 4 euro;

2 kleine bloemenkannetjes samen 3,50;

1-persoons laken uit Engeland 6 euro;

Engelse 2-persoons dekbedovertrek 1.90 bij 1.90. 7,50. VERKOCHT!

 2 zilveren suikerschepjes 3 euro per stuk;

Mini kandelaartjes 1 euro per stuk, laat maar weten welke je hebben wil; VERKOCHT!

Groot kussen , nooit gebruikt 5 euro VERKOCHT!

Oud Frans bakblik 3 euro;

6 Chinese schaaltjes 4 euro;

Grote Franse water ketel 6 euro;

En als laatste een oud steelpannetje 3 euro;



19 opmerkingen:

  1. Leuk! Ik ga je direct een mailtje sturen voor het bloemetjesdekbedovertrek.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, ik heb je een mailtje gestuurd voor de kandelaartjes.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De verzendkosten via Kiala naar België zijn 7,50 euro tot 15 kilo. Het verzenden gaat echt zo simpel. Aanpassen van de regels zijn het overwegen waard om de Belgische dames ook een echte Pippa in huis te gunnen. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je voor de tip ik ga het er gelijk even bij zetten! XX

      Verwijderen
    2. Hartstikke goed Esther en als je dan toch bezig bent. Via Kiala verzenden in Nederland kost maar 3,95 :-)

      Verwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooooooh wat een leuke dingen je hebt mail
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke spullen heb je er bij, maar ik heb net een auto vol naar kringloop gebracht. We slippen dicht hier, dus ik sla even over suc6 met de verkoop. Groetjes Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ooh, leuk, leuk, leuk!!!! Maar ik houd me in, sorry , zijn druk aan het opruimen op zolder.
    Maar ik zie dat de verkoop goed loopt, succes!!
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De foto's zijn in elk geval overduidelijk. Succes met de verkoop.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel veel succes!!
    Ook hier juist de noodzaak dingetjes een tweede leven te geven buiten ons huisje, maar ik heb wel iets leuks gezien. Ik laat het even bezinken :-)))
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk idee, idd jammer van de hoge verzendkosten zal richting duitsland niet veel beter zijn...
    Groetjes Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuke spullen je hebt er oog voor

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Helaas nog nog gezien wat bij mij past, misschien in de volgende ronde. Succes met de verkoop.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hele leuke spulletjes maar ook hier moet juist spul weg ;)
    Succes met de verkoop maar dat gaat al goed zie ik.
    Liefs, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Erg leuk om je spullen zo in de loppis te doen.
    Succes met de verkoop!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooi winkeltje zeg. Ik zie het helaas te laat, maar wellicht komt er een tweede ronde? Ja toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Te lang getwijfeld over de slaapzak. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat leuk allemaal! Maar ik houd het even bij mijn eigen spulletjes, het puilt hier uit, haha!!!!

    BeantwoordenVerwijderen