maandag 1 februari 2016

Mijn koffer....

Ik was net op zolder de was aan het ophangen en zag mijn koffer staan;

Is ie niet geweldig!
Jaren geleden kochten we hem bij de V&D. Ik zag hem in de folder
en was er gelijk weg van. En we vallen op met de koffer.
Wat dacht je van het vliegveld? Op de band pikken we hem er zo uit.

Al was ophangend bedacht ik me waar de koffer allemaal is geweest.
Stockholm, Zweden;

Parijs;

Ierland;


Devon, Engeland;


Frankrijk, zoonlief maakt een foto. (Zie mijn kleine hoofdje.)

 En ook tijdens tripjes in Nederland mocht hij mee.
Zoonlief nam hem mee naar Kosovo, hem maakte het niet uit dat het een bloemetjeskoffer is.
Lekker handig, dan hoef ik niet te zoeken zei hij. ;-))
En zo op maandagochtend ben ik onder het was ophangen
 aan het mijmeren waar mijn koffer en ik zoal nog heen gaan, ik kan niet wachten!!

30 opmerkingen:

  1. Wat leuk!!! Inderdaad een hele mooie koffer!! Ik dacht even dat het om gehaakte bloemen ging toen ik het kleine fotootje op Dashboard zag :-). Maar echt zo'n bloemenkoffer is veel leuker. En dan even met je meekijken waar hij geweest is brengt hier ook weer en zomers reisgevoel in huis :-)).
    Fijne dag, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super koffer!

    En op de band van de luchthaven niet alleen het voordeel dat je hem meteen herkent maar ook dat niemand hem zal durven stelen!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waar was ophangen al niet goed voor is................ben je vanmorgen in gedachten al weer in al die mooie plaatsen geweest. Dat er nog maar vele mooie reizen mogen volgen met je mooie koffer!
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een vrolijke koffer voor heerlijke uitstapjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Met zo'n koffer val je inderdaad wel op. Grappig, jij hebt echt een heel vrolijke uitbundige smaak.
    Dat je deze koffer nog maar vaak mag gebruiken, ver weg of dichtbij.
    Groetjes,
    Barry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zag u blog via andere blogster, zo gaat dat, ik volg blogjes die te maken hebben met haken,koken,fotografie en leuke momenten uit ons leven, ik kijk naar om terug te komen, groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zag u blog via andere blogster, zo gaat dat, ik volg blogjes die te maken hebben met haken,koken,fotografie en leuke momenten uit ons leven, ik kijk naar om terug te komen, groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie koffer die valt wel op. Ik had ook mooie koffers iets minder uitgesproken als die van jou maar ik vond ze mooi. Hebben e mijn 2 koffers kapot gemaakt op het vliegveld. Tja dan komen ze niet zo heel erg ver. Nou ze zijn wel naar Curacao en Turkye geweest..

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben gek op koffers en ze zijn tegenwoordig steeds leuker. Die van jou is in elk geval een en al vrolijkheid, een blijmaker. Wat een mooie foto's heb je.
    Groet El

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldige koffer en wat leuk om met al die mooie herinneringen de was op te hangen..
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een gave koffer vol met fijne herinneringen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja dat is idd een heel vrolijke koffer...leuk om op deze manier een logje erover te schrijven met vakantiebestemmingen erbij!! Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk om je koffer een virtuele rondreis te laten maken en ons te laten meegenieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw wat een geweldige koffer!! Zo leuk al die herinneringen!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Jij neemt de zon altijd mee op vakantie, cooool!
    En wat heb je een stoere zoon! Heerlijk, mag je trots op zijn (maar dat ben je vast al :-))
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leukerd idd handig een opvallende koffer.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Haha die is inderdaad opvallend... en niet eens blauwwit... fijn zo dagdromen over de volgende vakantie. Wordt het opnieuw Zweden? Ik ben benieuwd... geniet alvast van de voorpret!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie koffer met herinneringen, valt inderdaad meteen op, altijd handig. Leuke foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een geweldige koffer!!!
    Leuk dat hij al op zoveel plekken geweest is, ik wens jullie nog vele prachtige vakanties met jullie vrolijke koffer. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een prachtige koffer. Om vrolijk van te worden :-)

    Fijne avond!

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooie koffer ,ik hoop dat je er nog heel veel reisjes mee mag maken !!!
    een fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Schitterende koffer!
    Neem ze ook een keertje mee naar België?

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ha, het eerste wat ik dacht toen ik je koffer zag: handig, die valt lekker op tussen ál die andere koffers! Heerlijke vrolijke boel met al die kleurrijke bloemen. En waar ie allemaal geweest is...door alleen maar te kijken naar deze bloemenpracht, zit jij in gedachten alweer op die plekken. Moet toch een super-koffer zijn! Droom maar lekker weg, terwijl de regen tegen de ramen klettert...
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Je fleurige koffer heeft al een stukje van de wereld gezien, benieuwd naar waar de volgende reis gaat.
    Fijne avond,
    Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Supergave koffer! Wat geweldig jouw zoon, hij heeft groot gelijk, gemak en de blits maken is voor een man gewoon ook belangrijk ;)
    Heb je al op mijn blog gekeken? ;) Je hebt gewonnen, yeah! Wil je mij je adres mailen?
    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Oh zo'n leuk fleurig koffertje dat al op zoveel bijzondere en mooie plekken is geweest! Ik heb altijd toen ik nog vloog en naar hotels ging een knalblauwe koffer gebruikt, heerlijk hoe die opviel op die band en daarvoor een grote knalgroene kawasaki tas, die knalde er ook al uit op de transportband. Maar nu met mijn Tante Betsy virus zou zo'n koffer ideaal zijn, maar heb een rode tas die mee de mini in gaat en die doet het voor mij ook ;). Wie weet ooit als we nog eens gaan vliegen...maar mijn blauwe koffer leeft ook nog dusss. Knuffies!

    BeantwoordenVerwijderen