donderdag 14 januari 2016

Kennen jullie dat?

Vandaag ben ik vrij....:-))
Na een aantal dagen heel hard werken.
Het is heel erg druk op het werk.
Maar vandaag ben ik vrij.....
O en wat kan ik allemaal doen!!!
* Natuurlijk maak ik een blogpostje. (Maar waarover dan? Geen inspiratie...)
*Ik moet nodig opruimen in de Bric&Brac, en de kerstversiering hangt er ook nog....
Maar het regent en ik heb er geen zin in...

*Ik kan ook lekker een poosje haken, niet te lang maar het kan;

Er liggen allemaal fijne kleurtjes op me te wachten. Mmmm geen zin denk ik;

*Zal ik dan gewoon op de bank ploffen en lekker beginnen in dit boek?
Wat kan mij het schelen het werk blijft wel liggen toch?
Mmmm ook geen zin in....

* Wat deed ik tot nu toe dan wel? (Het is half 11 zo dramatisch is het nog niet hoor! ;-))
Ik wandelde met deze lieve schat hieronder. Heb de vaatwasser leeg geruimd en mijn bed afgehaald.
Oja en ik ben nu bezig deze onnozele blogpost te maken.
Wat gek he? Je verheugd je op een vrije dag en dan kom je tot niets.
Het zal wel zijn omdat je dan in de rust komt ofzo.
Maar ik ga mezelf een schop onder mijn kont geven en ik ga wat doen! Nu!!
Of straks.......ofzo......

31 opmerkingen:

  1. Nou... Het is al bijna kwart over 11 en je zit nog steeds op dezelfde plek. Het wordt denk ik niets vandaag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is nu half twaalf, wat zal je inmiddels gedaan hebben? Een lekker kopje koffie/thee gedronken en genoten van de rust?
    Al die regen buiten en dat het zo donker is inspireert mij ook niet echt tot werken, dus ben ik achter jullie logjes gekropen.

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahahaha, hoe herkenbaar!! En hoe leuk beschreven :-))). Geniet gewoon, of je nou wel of niet wat "gedaan" hebt. Dat mag toch ook wel eens??? Lekker wat dingen bekijken op het net, lekker een bakje koffie, lunch enz. Komt helemaal goed!!!
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Slecht weer, geen zin... ik zou zeggen met een kop thee, theepot binnen handbereik, dekentje erbij, languit op de bank heerlijk een onzin filmpje kijken. Knapt een mens soms enorm van op ;)
    Ben benieuwd wat deze dag jou gaat brengen. Have fun ;)
    Liefs,
    wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hihi...die schop had ik vanmo ook hard nodig, ik ben zelfs nog een half uurtje terug in bed gekropen om 8.45..maar nu is de bovenverdieping gesopt, dus toch nog productief en jij???

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heb ik soms ook, de druk van de vele ideeën wordt dan te groot, denk ik...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik kan dit wel eens op zondag hebben,nu het winter is en geen rommelmarkten sniksnik..dan zou ik oh zo graag eens een hele dag in pyjama vertoeven,maar dan roepen ons "moederplichten" en moet er al gauw voor eten gezorgt worden,wastje draaien enzo..zijn we weer vertrokken met ons taakjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De kunst van het nietsdoen vergt behoorlijk wat oefening :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ook hier enorme herkenning!
    Bij mij komt er ook nog een bak irritatie over mijn eigen gedrag overheen...
    maar stiekem.... Weet ik gewoon dat ik zo'n #%!?$£ dag af en toe 'nodig' heb.
    Of beter gezegd; soms 'moet' je gewoon eens een keer helemaal niets doen.
    De kunst is, om daar intens van te genieten :-)))
    Knuffel!
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Yess, heel herkenbaar... Alle indrukken van de laatste tijd moeten ahw nog even " neerdalen"... Een ochtend om teuten ,allerlei flutdingetjes doen en dan ineens heb je inspiratie! Gelukkig gaat he buiengebied ook weer weg!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Haha zo herkenbaar... wacht tot we met pensioen gaan...elke dag vrij... zouden we dan geen klap meer uitvoeren?:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. heeeeeel herkenbaar, dat boek lijkt me heel mooi die schrijf ik even op. Dus kijk je was heeeel nuttig!
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel erg herkenbaar. Mag toch best zo nu en dan?!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel erg herkenbaar. Mag toch best zo nu en dan?!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Eens een dagje weinig of niets doen, mag ook af en toe, toch ?
    Zeker na enkele drukke dagen.
    Geniet nog van de "lazy" avond.
    Groetjes,
    Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je zal even rust nodig hebben gehad, kan ook niet anders nadat je het zo druk gehad hebt. Volgens mij alleen maar goed voor lichaam en geest :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoe herkenbaar. Zoveel zin hebben in iets, op het moment dat het niet kan. En als het dan kan, regeert "geen zin". Wat je alvast wel bereikt hebt vandaag, is herkenbaarheid oproepen bij mij en nog talrijke andere. Lijkt me heel zinvol. :-)
    Toch hoop ik dat je je dag ook zelf met een voldaan gevoel kan afsluiten.
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Haha, 'je vervelen' is heel nuttig. Dat is de fase voor een nieuwe creatieve periode.
    Lekker laten gebeuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoe ouder je wordt hoe minder je zo denkt! Mijn dag kan niet vol genoeg zijn maar ja ik hoef niet meer, dat scheelt.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hahaha! Ik dacht dat ik ergens gelezen had dat Pippa niet op de bank mocht.. :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Haha heel herkenbaar;) Ik heb soms ook zoveel plannen op een vrije dag en kom dan helemaal tot niets.. geeft helemaal niets, is ook weleens goed en fijn!

    Liefs, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Zeker heel herkenbaar. Dan kijk ik uit naar die en die dag waarop ik helemaal geen afspraken heb; dan kan ik vreselijk veel dingen gaan doen die dag. En dan is de dag voorbij zonder dat ik al die dingen gedaan heb. Dan eindigt zo'n dag met een onvoldaan gevoel. En dat laatste moet ik nog afleren...
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ja hoor dat ken ik! Maar een dagje lekker niks is ook best toch? En dat boek moet ik even onthouden. Heb Het meisje met de parel ook gelezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Oh dat heb ik ook, dat ik soms gewoon niet weet wat ik op mijn vrije dag eens zal doen. Zoveel keuzes! He wat leuk die IG banner op je blog, hoe doe je dat?

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Tja herkenbaar ik denk maar zo geniet van het moment ,je hoeft niets.......

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hele dag druk met euh.... niet iets voor mijzelf, zucht. groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen