vrijdag 31 juli 2015

Op vakantie!!!

Hallo allemaal, ik ben een dagje thuis van vakantie.
We moesten vandaag even terug dus ik kan even wassen, blogjes lezen, blogje plaatsen
en Lathyrussen plukken en dan zoefff weer naar de camping.

Ik zal jullie een paar foto's van de afgelopen weken laten zien.
Ik ging met Pippa naar een marktje en kocht een caravan. :-))
Een boek van Elsa Beskow en aardbeien, en die waren lekker! Jammie!

En we hadden regen, heeeel veeeel regen;

We hebben ons wel vermaakt hoor,
we lazen wat, aten wat, keken s'avonds een aflevering (of 2) 
van Wallander. Op de laptop. Normaal kijken we nooit tv op vakantie
maar nu was het wel fijn, kacheltje aan, geluid extra hard vanwege de regen! :-)))

Ik haakte nog maar eens een randje.
 Voor dit bed is de deken nu groot genoeg maar voor ons bed thuis moet ik nog even verder.

En gisteren gingen we boodschappen doen in een stad en er stonden 
5 mensen met een rommelmarktkleedje.
Op 1 van de kleedjes stond dit stel:

Zijn ze niet geweldig! Ze zijn 45 cm hoog en helemaal leuk!
Ze hebben een poosje op de tafel gestaan maar ik heb ze nu toch 
maar mee naar huis genomen, leuk he???

Ik scoorde ook nog een paar caravans;

Vooral deze, helemaal geweldig! Met een plantje op de tafel;

De zon begint te schijnen en zoonlief en nichtjelief genieten ervan!
Lieverds wij gaan nog een weekje! Tot gauw!! XX



21 opmerkingen:

  1. Geniet nog maar even lekker door Esther!
    De komende week kun je hopelijk lekker van de zon gaan genieten!
    Ik twijfel of ik de Wallander serie ga zien. ik heb alle boeken gelezen en de hoofdpersoon ziet er in mijn hoofd heel anders uit als op de cover van de dvd.
    Maar geniet vooral!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik duim voor beter weer, geniet nog van de vakantie !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijne vakantie en hopelijk wordt het bij jullie nu ook beter weer.
    Je deken is prachtig.
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geniet ervan, schat ! Er wordt mooier weer voorspeld, dus da's toch al goed ! Alhoewel zo eens lekker in de regen in een warme caravan zitten, ook zijn charme heeft (vind ik toch...)
    Oooooh die mini-caravannetjes zijn su-hu-per leuk !!! Dat Engelse met het plantje is de max !!
    Enne, als ik jou was, begin maar aan zo'n tweede deken wanneer deze af is - eentje om in de caravan te laten liggen ! Is toch gewoon prachtig op het bed !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geniet van de vakantie maar nu met beter weer.
    Een schattig stel, de sint en piet en de caravannetjes zijn geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jullie hebben er het beste van gemaakt en nu wordt het alleen nog maar mooier, veel plezier!
    Ik vind je deken fan-tas-tisch!! Net zoals je caravan met plantje, hihihi!
    Heel veel plezier nog!
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lekkere aardbeitjes. Wat een schattige caravannetjes. Och dat weer, jammer. Ik vermaak me ook altijd met dat weer prima, maar manlief vind het maar niks, een echte zonaanbidder. 40 graden is goed genoeg voor hem. Er komt weer mooi weer dus blijf zitten waar je zit. Geniet er nog lekker van. Fijn weekend samen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk mini-caravannetje, zoiets zoek ik ook nog om foto's mee te maken! En je Sint en Piet zijn enig, haha. Jammer van de regen, maar het mooie weer komt eraan! En wat betreft de souvenirswap wil ik je graag koppelen aan Deborah uit Belgie (toch een beetje buitenland voor jullie allebei), zijj staat direct voor jouw reactie. Nemen jullie verder zelf contact met elkaar op? Liefs!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het zal beter weer worden. Maar leuk te horen dat je het al goed hebt gehad. Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hey Esther,lien heeft ons aan elkaar gekoppelt voor de swap,leuk!ik ga moeten caravannetjes zoeken op reis hihi.ik heb nog je adres van toen ik je vorig jaar zakdoekjes stuurde voor u feestje,maar weet niet of er een nummer voor uw gemeente of dorp of stad staat,ik wil de naam niet typen,zoja,die nummer heb ik niet.ik hoor het wel,hee!groeten en geniet!!!debora

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoe jullie ondanks de regenbuien er toch een fijne en knusse vakantie kunnen van maken. Mooi om lezen.
    Toch duim ik mee voor beter weer. Dat maakt het toch wel makkelijker hé?
    Heb het goed!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hihi wat grappig die caravannetjes, manlief heeft er ook een enkele staan achter een mini ;). Maar verder alleen mini'sssss. Och ja zo hebben we allemaal onze verzameltikken...nou ja wij in ieder geval wel. Ik probeer me nu echt eens in te gaan houden want 35 jurken zijn toch wel heel veel hè?! Maar als straks de herfstcollectie komt met hopelijk vrolijke kleurtjes dan weet ik het wel en een groen vest kan ik ook nog wel erbij gebruiken hihihi. Geniet maar lekker van het mooie weer de komende tijd! Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Och ja, regen .... Wie had er geen regen de afgelopen dagen...?
    Ik vind het superknap dat jullie je zo goed hebben weten te vermaken!
    Zelf ben ik echt een mooi-weer-kampeerder.
    Wat een leuke caravannetjes!
    Ik hoop dat jullie nog veel zon krijgen de komende dagen..., geniet er van...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ha ha zo leuk je caravannetjes je kan wel een stalling beginnen ,
    En sint en piet zijn ook super leuk ,nog even de doos in maar laten we nog maar wat zomeren,veel plezier

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke dingen heb je. Die Sint en Piet zijn helemaal super. Vooral die Piet, die wordt nog geld waard. Ik houd ook erg van de boekjes van Elsa Beskow. Je vindt ze bijna nooit, dus je hebt geluk. En inmiddels is het nog mooie weer geworden ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi blogje!
    ik volg meestal blogjes die gaan over: huishouden, hobby's, en leuke anecdotes

    ik zag u via andere blogsters zo gaat het hier op blogland
    bedankt voor het delen, en nog een
    fijne zondag ☀️

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik wens je een heel fijn (en zonnig) tweede deel van je vakantie toe. Met nog meer van die leuke vondsten.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Geniet nog even van je vakantie. Het weer is nu beter in elk geval. :-) Leuk, die caravans!!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel leuk al die caravannetjes en dat duo is ook wel de max ! Die had ik waarschijnlijk ook niet kunnen laten staan !
    Ondanks het slechte weer konden jullie er toch het beste van maken. Hopelijk heb je beter weer bij het tweede deel van de vakantie ! Veel plezier nog !

    BeantwoordenVerwijderen
  20. De voorbije dagen zal het weer wel beter geweest zijn?! Geniet nog van jullie vakantie!
    Ik begin ook af te tellen ;).

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oh nog een echte zwarte piet. :-)
    Dat is toch gewoon echt jeugdsentiment...
    Dat caravannetje met het plantje is ook echt mijn favoriet, zo origineel seg.
    Jammer van het weer, maar dat is goedgemaakt met de volgende trip zo te zien?!

    BeantwoordenVerwijderen