woensdag 25 maart 2015

Een kan en flessen die glimlachen, schaterlachen!?!

Allereerst bedankt voor jullie lieve berichtjes na mijn post van afgelopen zaterdag.
Toen ik zondag opstond voelde ik me al een stuk beter en de afgelopen dagen ben ik gewoon weer aan het werk geweest. Vandaag lekker een dagje vrij. ;-)
Er komen nog regelmatig nieuwe volgers bij, welkom allemaal. Fijn dat jullie bij mij komen buurten.:-)

Sinds vorige week zaterdag ben ik de trotse eigenaar van;

Is ie niet prachtig? Oorspronkelijk komt ie uit België.
(Ja dames uit België jullie hebben toffe spullen daar!)

Vorige week was er in Groningen in de Martinikerk een Brocante markt georganiseerd.
Ik ging daar met een vriendin naar toe en moest in de rij staan!!! 

Maar het was zeker de moeite waard om even te wachten;

Het is toch prachtig zoveel mooie oude spullen in zo'n mooie oude kerk?

 In ieder geval, daar stond deze prachtige kan,
die bloemen zijn toch geweldig!

Tja en ik had net het boek kringloopgeluk gelezen en daar stond in;
'Als er iets naar je glimlacht, of zelfs schaterlacht en de prijs bevalt je, neem het dan mee....
En, soms zijn het spullen waarvan je pas weet dat je ze zoekt als je ze ziet liggen!!! '
En zo is het! De prijs beviel niet helemaal maar ik had nog wat verjaardagsgeld. :-)

Ik ben blij met mijn mooie Belgische gebloemde kan; 

En dan nog even dit, lopen jullie even mee naar de kamer van dochterlief?
Ik had jullie een foto laten zien van de flessen die ze bij de Action had gekocht in mijn vorige post.....
Vlak na het plaatsen van die post is ze terug gegaan naar de Action, want er waren nog veel meer flessen die naar haar schaterlachten, heul veul!!! (Van wie zou ze dat toch hebben???;-)

16 opmerkingen:

  1. Prachtige kan. En die flessen zijn ook geweldig.
    Ja van wie heeft ze dat nou! Ik weet het wel.
    Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De flessenfoto is indrukwekkend mooi qua kleurencombinatie.
    Je dochter heeft goed smaak
    (van wie zou ze dat toch hebben?)

    In de rij voor brocante?
    Ik denk dat ik zou bedanken (daarvoor ben ik te ongeduldig)
    maar het wachten heeft geloond
    want je hebt er een prachtige kan aan overgehouden.
    zeemzoet (haha) met de beste nationaliteit van alle nationaliteiten-ter-wereld!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende kan. Een pronkstuk hoor daar zal je geen spijt van krijgen. Erg mooi
    Groetjes
    Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zozo, die kan is aardig op reis gegaan: van België naar Groningen! Wel heel mooi.
    En wat de flessen betreft, zo moeder zo dochter?
    Groeten, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik snap dat je die glimlach niet kon weerstaan, wat een prachtige kan.
    En wat een fleurige boel, al die gekleurde flesjes. Geeen idee van wie ze dat heeft.
    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een log naar mijn hart!
    Ik hoop nog eens zoiets te vinden met violen erop. Heb ik ook wel gezien, maar eeerrrrgggg duur. En ik heb geleerd het momentum af te wachten. Dan komt het vanzelf.
    Dus je bent een hele mooie aanwinst rijker!
    De dochter heeft ook mijn kleuren. Leuk die flessen!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie foto van die flesjes! Ja, dat zijn ook mijn kleuren...oranje en roze, het kleurt ook prachtig bij de muur.
    Je kan vind ik ook erg mooi....was zeker het wachten wel waard!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Pfffffffffff, wat een mensen, maar wat een prachtige kan en wat een mooie locatie!
    Geniet maar van die mooie kan, kunnen ook veel bloemen in...
    xxxGon

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die kan is echt een plaatje!!
    Mooi he dat emaille?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja dan moet je het toch maar kopen, anders kon je nog wel erge spijt krijgen en wie weet wanneer er weer zo'n prachtige kan wordt aangeboden. Leuk die verzameling kleurige flesjes, daar word je toch ook blij van.
    Mooie locatie trouwens voor een brocantemarkt, die drukte zie je zo binnen niet terug.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kan !! (kan ook niet anders, van Belgische makelijk ;-)))) hihi... Een beetje chauvinisme kan nooit kwaad !)
    Zeg wat een rij stond me daar om naar die brocante te gaan ! Hoelang heb je daar wel niet moeten aanschuiven ?? Ik weet, om eerlijk te zijn, niet of ik daar het geduld voor had kunnen opbrengen... Jeetje...
    Nu, de locatie is wel geweldig - een markt in een kerk ? Dat zou hier in België niet lukken ;-) !
    Geniet nu maar van je lachende belgische kan ;-) !!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kan! En mét een beetje blauw, perfect!
    Alleen de kerk al... Wat een mooie locatie! Al zou zo'n rij mij wel tegenhouden.
    Lieve groetjes,
    Sandra
    P.S. Morgen ga ik aan de slag met de lathyrus :-)))

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jeetje wat een rij daar, maar het was het wachten waard! Gave kan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je dochter heeft smaak! Zo mooi die gekleurde flessen...daar word ik vrolijk van... oef!
    De Belgische kan is supermooi maar aai wat een moed om in die lange rij te staan wachten!
    Prachtige locatie, dat in ieder geval wel!
    Fijn dat je je intussen beter voelt!
    Ik zie dat jij hierboven ook zo'n rare reactie kreeg...en een rare volger...????

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik zou zeggen "hup weg met die gekke reactie hierboven"... volgens mijnheer CarlaK. niet te vertrouwen en verwijderen... als volger laten staan maar nooit aanklikken... gekke reactie toch he... kiezen we niet zelf of we iemand willen volgen? ...

    BeantwoordenVerwijderen