zaterdag 15 november 2014

Sinterklaas en een cadeautje.....

Ik schrijf deze blog en ondertussen zitten manlief en ik gezellig naar de intocht van Sinterklaas te kijken. Wat toch altijd gezellig!

Ik heb al wat posters opgehangen deze week. 

Zwarte Piet, Groene Piet, Rode Piet, het geeft allemaal niets.
We moeten met elkaar gewoon het feest vieren!

Wij hebben in ieder geval al lootjes getrokken. Ik ben al druk bezig 
met een surprise!

Deze Zwarte/Bruine Pietjes spaarde ik ooit bij de Plus, leuk he?

Tja en er staat een cadeautje te wachten op de tafel;
Dochterlief en haar vriend hebben gisteren een hond gekregen.
Zo lief! Ze komen Roxy vandaag showen. :-)

Deze foto komt van mijn telefoon, beetje wazig maar o
wat een schatje he? Ben benieuwd hoe dat met Pippa gaat.
Of ze elkaar leuk vinden.
Jullie horen het gauw!

10 opmerkingen:

  1. Wij hebben net ook de intocht gekeken, blijft leuk! En daarna wordt standaard de 'Sinterklaasdoos' uit de kelder gehaald. En daar kwamen dezelfde pietsjes van de Plus tevoorschijn. Een leuke tijd! Gefeliciteerd met jullie nieuwe aanwinst, wat een schat!
    En om je vraag te beantwoorden... dochterlief leest niet mee op mijn blog, dus ik kan veilig de cadeaus laten zien. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gezellige sinterklaastijd.
    Ik moet nog wel steeds wennen aan die nieuwe Sint, meer dan aan de witte en clowns pieten.
    Lief en lekker pakketje heb je samengesteld voor Roxy.
    Fijn weekend,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooooh wat een schatje, kleine Roxy !! En, hoe reageerde Pippa ?? Want dat is altijd even afwachten... Sinds onze labrador "hond-alleen" is in huis, is ze niet zo gek meer op andere honden. Niet dat ze agressief wordt, gelukkig niet, nee, ze heeft schrik.. En al zeker als het puppies zijn (vreemd hé...).
    En, ben je braaf geweest ? Of moet de Sint nog even nadenken eer hij je de 6e december een cadeautje geeft ;-) ?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb wat via de radio gehoord. Wel jammer dat uiteindelijk zo'n 90 mensen het verstierd hebben en aangehouden werden. Houd je even aan het kinderfeest.
    Mooie hond voor je zoon.
    Ik wens je een fijne tijd!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hier heeft mn man het ook opgenomen voor ons kleinkind(ook al wonen we in belgie,met die boot heeft dat toch altijd iets!),is altijd leuk om te bekijken!
    zo te zien zal dit kleine hondje een grote loebas worden,maar daar krijg je veel liefde van,hee!
    benieuwd hoe die 2het samen zullen stellen.groetjes debora

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie nostalgische platen heb je, helemaal in sfeer!!!
    Wat ene lief hondje heeft je dochter, die zal zeker blij zijn met het cadeautje.

    Lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jij bent al echt in de sfeer van het sinterklaasfeest ;-)
    Oh wat leuk een hondje, en wat een lief welkomscadeau.
    Liefs,Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk om zo aandacht aan het Sinterklaasfeest te besteden. En wat lief, dat cadeautje voor de kleine ...:-) Het is wel een schatje hoor. Zal wel wennen zijn voor Pippa.
    Groetjes, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Sint wordt hier in België niet zo straf gevierd als bij jullie... wel voor de kinderen maar voor de volwassenen zijn er hier geen cadeautjes. Die krijgen wij pas met Kerst...dus wij moeten nog een poos geduld hebben.
    Oh wat schattig die kleine pup...Is het een kleine scheper? Ben benieuwd hoe de ontmoeting met Pippa is verlopen!
    grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja wat een leuke tijd is het hè. Ik vind je Sinterklaasposters ook erg mooi trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen