maandag 14 juli 2014

Vakantie!!!!

Vandaag mijn eerste vakantiedag. En wat doe je dan??? Kleedjes wassen......

Huh, waarom? We gaan bijna op vakantie en als we terugkomen is alles fris en fruitig! Dat vind ik fijn. Dus stap 1, kleedjes wassen. Lekker belangrijk als je op vakantie gaat!! Not ;-)

Pippa gaat naar een tante van mij en als zij weg is moet alles flink onthaart worden.

En dan dus ook de kleedjes.



DE deken hoeft niet gewassen, die is nog niet klaar. Ik neem hem
mee. Kan ik lekker verder haken in Engeland;

Ga ik ook draadjes hechten....

Fijne vakantie allemaal, enne ik probeer te bloggen in Engeland maar als dat niet lukt, 
tot over 2 weekjes.      Ben blij met mijn 3 dekentjes.......

10 opmerkingen:

  1. Ik wens je een heel fijne vakantie toe! Geniet ervan.
    Groetjes, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. geniet van je vakantie!!!groeten debora

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn, naar Engeland !!! Waar ergens in Engeland ??
    En Pippa thuis.... Je zal haar wel missen (ik mis mijn viervoeterke ook altijd op verlof, en alles wat ik tegenkom op vakantie wat maar lijkt op een hond, is dan niet veilig voor mij en mijn knuffels... Dikwijls met vreemde blikken van de eigenaars tot gevolg ;-))))
    Ik wens je in elk geval een héél fijne vakantie, en haak er maar op los aan je dekentje !!
    Xxx, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prettige Engelandvakantie!

    Je dekentjes zijn heel erg mooi. Ze kleuren goed bij elkaar en ook bij de blauwe en roze bloemen in je tuin.
    Geef ze allemaal maar aan Pippa, dan heeft ze iets van jullie als ze heimwee zou krijgen.

    Tot later,

    Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk fris weer allemaal.
    Fijne vakantie, hopelijk lukt het bloggen en anders zien we het later wel.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijne vakantie. Heerlijk hè, weten dat wanneer je thuiskomt alles lekker fris is.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele fijne vakantie en veel plezier in het fantastische Engeland!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. O wat een heerlijke dekentjes!
    Leuk zo'n vakantiewasje aan de lijn. Daar zou ik ook van genieten :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijne vakantie! Je Caldeken wordt geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen