donderdag 6 februari 2014

Trots!!! En prachtige bloemen.

Ha misschien hoort het niet zo maar ik ben trots op mezelf!!! :)
Ik ben niet zo'n haakwonder, ik doe maar wat. En het gekke is, het lukt gewoon!
Ik was begonnen met een nieuw project, de krans....
In mijn vorige blog had ik daar al wat foto's van laten zien.
Dit is het resultaat;
                           Tadaaaaaaaa

Eerst moest ik een lap haken van 95 cm;

En toen moest de gehaakte lap om de ring heen;
 
 Het lijkt alsof je heel veel 'lap' overhoudt maar daar waarschuwde Lucy van Attic24 al voor. Dus ik maakte me maar een beetje zorgen. ;)
 
 En..... uiteindelijk kwam het goed! Nu moet ik nog heel veeeeel bloemen haken en die komen er dan nog op. Maar daar moet ik nog even mee wachten. Ik krijg een haakboek met allemaal patroontjes van bloemen voor mijn verjaardag. Ik ben a.s zondag jarig en mocht het boek niet eerder hebben van mijn fam ook al weet ik dat hij hier in huis is!!!

Ik kreeg van mijn schoonmoeder alvast geld om bloemen te kopen voor mijn verjaardag. Meestal koop ik een hortensia maar nu kocht ik deze;



 Prachtig he? En nu ga ik een appeltaart bakken want ik ga het hele weekend feest vieren!!!!

10 opmerkingen:

  1. Ik vind hem mooi!
    En de bloemen ook.
    Fijne verjaardag alvast, jammer dat we niet kunnen komen, kaartje komt iig wel:)
    Liefs,
    Lineke

    Heb je trouwens op mijn blog al gezien dat ik een Nederlands patroon van de Chrochet along heb gevonden?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dat las ik net. Maar ik blijf denk ik het patroon volgen via Terry, ik vind het zo gezellig om samen met al die dames tegelijk te haken en het er over te hebben. ;) En tussendoor kan ik bloemen haken, heel veel.... XX

      Verwijderen
    2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
  2. Het begin is alvast mooi gelukt!
    Alvast van harte gefeliciteerd en een hele fijne dag gewenst :-)
    Groetjes van Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het goed hoor! Haken is toch wel erg leuk. Ik moet het ook weer eens oppakken. Je plant in die mooie kom is ook prachtig. Enne, als er zaterdag en zondag feest is, zou ik maar meer dan één appeltaart bakken, anders heb je niet genoeg.
    Gefeliciteerd alvast.
    Groeten,
    Barry

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha grapjas! Ik heb een dubbele appeltaart gebakken en zondag ga ik koken voor mijn gasten! Maar bedankt voor je bezorgdheid voor mijn gasten, ik zal ze een extra groot stuk geven. ;)

      Verwijderen
  4. Nou, je mag trots zijn, ik vind de krans heel mooi. Ook leuke kleuren en als er straks dan ook nog bloemen opkomen...
    Alvast van Harte Gefeliciteerd en hele mooie dagen gewenst!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk om op die manier een krans te maken en het is je gelukt!!!
    Ga lekker genieten van de mooie bloemen en alvast proficiat.
    Fijne verjaardag.

    Lieve groetjes, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Knap hoor. En een heel bijzondere krans. Alvast van harte gefeliciteerd!
    Groetjes, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke krans heb je gemaakt. Ik vind het zonder bloemen zelfs al mooi. De plaid wordt ook mooi.

    BeantwoordenVerwijderen