dinsdag 7 januari 2014

IKEA bon

Ik heb zoals heel veel mensen een kerstboom gekocht bij de IKEA. Je betaald 20 euro en krijgt een bon ter waarde van 19 euro die je dan kan besteden bij IKEA van 6 t/m 26 januari. Dus vanmorgen was het zover,
Samen met mijn schoonzusje richting IKEA. En daar is veel leuks, heel veel leuks;

      De paardjes heb ik al :)

       Prachtige kleur servies maar iemand zoals ik met een 'oud'servies tik heeft echt geen IKEA servies
       nodig....

       Die leuke met roosjes heb ik ook. Gebruik ze als kleedjes...

                           Ook mooi...

       Laptoptafeltje in een prachtige blauwe kleur, ze hadden ook nog een rond tafeltje in dezelfde kleur.
       Maar helaas 179 euro!! Tja dat gaat niet lukken met mijn bonnetje, 160 te weinig!

       Daar word je toch blij van?

                           Kannen, kun je nooit genoeg van hebben. Maar ik heb er veel, heel veel...

       Nepbloemetjes altijd mooi...

Maar wat is het nou uiteindelijk geworden dan? Ik zal je vertellen ik kon niets vinden/besluiten. Jeetje mag je een keertje 'gratis' shoppen! Ik heb zoveel spullen, ik merk dat ik steeds kieskeuriger word. Ga ook regelmatig naar de kringloop en kom dan met niets thuis. Op zich niets mis mee natuurlijk. Ik heb kaarsen gekocht, kun je nooit genoeg van hebben. In deze tijd brand ik er heel veel. En een adventskerstman. Alvast voor mijn schoonmoeder. Ze krijgt altijd een adventskalender uit Duitsland, een grote dure. Maar dit jaar gaan we hem zelf vullen. Dus die kan eerst op zolder. En ik kocht een orchidee oftewel een phalaenopsis.
Nou daar moet ik nog even over nadenken, nog nooit zo'n ding gehad. Misschien belandt hij wel bij mijn moeder...


5 opmerkingen:

  1. De Ikea afstruinen vind ik ook altijd heel leuk, al is het alleen maar om te kijken, want ik koop er eigenlijk vrij weinig....maar ze hebben er inderdaad hele leuke spulletjes.
    Dat tafeltje is een leuk model, maar ik zou het dan in oud hout willen zien.
    Fijne avond nog.

    Groetjes,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb ook nog zo'n bon! Grappig dat je dan niks kan vinden. Heb ik af en toe ook. Juist als ik van plan ben los te gaan. Maar kaarsen zijn altijd goed.
    Groetjes, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die paardenvorm, de theedoeken en de kan heb ik ook:) Ikea is altijd leuk om inspiratie op te doen!
    Ik wist dat niet van die kerstbomen, is dat ieder jaar?
    Groetjes daar!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Toch nog geslaagd,ik heb het ook wel eens hoor,dan mag ik wat kopen en zie ik niets haha,fijne dag,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ikea is altijd leuk om rond te struinen , ook als je niets vindt. Maar je bent toch nog wel met leuke dingen thuis gekomen. En kaarsen zijn nog zo gezellig om te branden.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen