vrijdag 22 november 2013

Frans kacheltje.

Op sommige foto's hebben jullie hem al voorbij zien komen;
Mijn kachel uit Frankrijk! Een paar jaartjes geleden gingen wij op bezoek bij onze vrienden in Frankrijk. (Zie vorige posten) We kwamen s 'avonds laat aan en daar stond hij/zij in de hoek:


Je snapt natuurlijk wel, ik was opslag verliefd; oud, blauw en prachtig! Onze vriend had hem gewoon gevonden! Ik wilde hem heel graag mee naar huis. Maar moest manlief nog wel even overtuigen. Hij weegt namelijk nogal wat. (het kacheltje ;))
En we waren er nog maar net en Esther kennende zou ze nog veel meer spullen kopen! Allemaal waar. Maar aan het einde van de week werd hij toch in de auto gehesen. Onze vrienden kwamen ook richting Nederland en zij namen andere spullen van ons mee. Zodat we niet door de bodem zakten!
 





 
Je zou erop kunnen koken en warmte van hebben. maar helaas hebben wij geen kachelaansluiting dus staat hij er voor de sier. Maar wie weet; ooit... in een oud klein huisje...
Dromen mag toch?
 


2 opmerkingen:

  1. Wat een beauty! Ik zag in Frankrijk ooit voor een habbekrats een kacheltje. Maar te zwaar voor onze auto! Ach, wie weet ooit. Maar die van jou mag er zijn hoor, ook voor de sier!
    Fijn weekend, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha ik zie het - o, ik wil het meenemen naar Nederland! - verhaal zo voor mij.

    BeantwoordenVerwijderen